Beoordeling / Review

Reviews cq beoordelingen ?

Waarom heeft StrangeWay geen reviews cq beoordelingen in de webshop gebakken
Simpel : omdat StrangeWay van eerlijkheid houd hebben we besloten om geen reviews in onze websites te bakken. Stel u plaatst een review en deze is goed, dan laten we die door, maar de slechte reviews gaan 14 dagen in quarantaine bij het reviewburo zodat StrangeWay deze op het gemak zelf kan beoordelen. Natuurlijk selecteren we dan de goede en verwijderen dan de slechte, dat zou u ook doen, toch?.  Helaas zijn sommige klanten al ontevreden geboren en plaatsen bij het minste of geringste dat deze niet in de pampers gelegd worden al ergens een slechte review. We doen altijd ins uiterste best om u als klant te bedienen maar we zijn soms ook afhankelijk van de merken en importeurs, daar deze niet allemaal u2date zijn kan het voorkomen dat iets er ff niet is of nog niet op onze webshop geplaatst is of niet op voorraad. De meesten hebben daar geduld voor en snappen dat bvb levertijd 1-3  dagen betekend MITS op voorraad bij ons of de importeur/fabrikant.

Maar sommige van de jongere generatie die On-Demand gewend zijn op hun foontje bij spotifie of netfliks denken dat het in de handel ook zo werkt.  aanklikken en het staat al op je stoep. Helaas bestaat Teleportatie nog lang niet. Ook helaas is in dit communicatietijdperk de communicatie belabbert en ipv de bron direct te benaderen menen zij dat hun mening wereldwijde verspreid moet worden en bedrijven onder druk gezet worden (chantage) om hun on-demand-geilheid te bevredigen, uiteraard met alle vervelende gevolgen van dien. Dus beste mensen, bij vragen op opmerking  AUB ff bellen of emailen, we lossen het altijd naar tevredenheid op 
 Bij voorbaat Dank !!!
   
We willen ook een ander fenomeen voorkomen, namelijk dat de concurrentie hun familie en vrienden een slechte review laten plaatsen op onze site en onze ranking op zoekmachines en pagina's ver naar beneden gaat en wij moeilijker vindbaar zijn. We steken veel moeite en geld in SEO ( zoekmachine-optimalisatie) en word al die moeite teniet gedaan door een paar verkeerd bedoelde reacties op een een of ander forum of vage website. Deze nare ervaring is onder meer een van de redenen waarom we reviews hebben uitgeschakeld op diverse pagina's zoals maps, guides, social media en dergelijke vage sites omdat we dit soort systemen helemaal niet eerlijk vinden. Ook de ervaring van een klant die voor 14 euro een microfoontje koopt en dan als service verlangen dat wij van StrangeWay op zondagmorgen heel hun elders gekochte media-systeem dwz TV, Casting, Sonos en HiFi-installatie komen aansluiten en inregelen. Helaas komt ook bij onze collega's dit soort vervelende voorvallen steeds vaker voor. Dat soort klanten plaatsen graag negatieve feedback ook al is het volkomen onterecht en daarom is het dat steeds meer webshops, ook de grotere, de reviews uitschakelen of beperken tot een minimum. 

U bent zelf meer dan capabel genoeg om te beoordelen of Strangway het u naar believen heeft gemaakt of dat u ons klahoten vindt, daar hebben we die zogenaamde reviewburootjes, die uiteraard ook nog eens flink geld kosten, (A)social-media en vage koekelvarianten helemaal niet bij nodig.

Overigens kan men bij diverse reviewburo's en sites gewoon ff een stel goede reviews kopen, deze plaatsen tegen een vergoeding een flink stel goede reviews met valse emailadressen. .....Eerlijk ? NEE !!!, dus dat doen we mooi al helemaal niet.


Voorbeelden van Fake-Reviews en de manier om deze te kopen

https://www.youtube.com/watch?v=3y0pYUdfGiw

 
Ook het reageren via reviews in plaatst van ff te bellen of te emailen schijnt tegenwoordig een hele vreemde  trend te zijn, doe dat alstublieft niet, maar email of bel ff met uw vraag of opmerking. We zitten niet de hele dag op onze foon te gluren of er ergens  in een van de (a)sociale media of een vage website een berichtje voor ons opduikt, maar zijn druk het werk om voor u de orders, offertes en vragen te verwerken.  Emails komen wel direct binnen bij de juiste persoon die u verder kan helpen, en voor de telefoon geld en een Beller Is Sneller en helpen we u heel graag verder !!

 Bij voorbaat dank  Team StrangeWay

-----

Ook Fake-Blogs, doen we niet aan, deze meestal betaalde blogs op diverse populaire sites vertellen een mooi verhaal maar dekken de lading helemaal niet. Bovendien is voor onze site en branche zeer specifieke kennis van de aangeboden apparatuur nodig en dat ontbreekt natuurlijk bij vele blogschrijvers. En aan het smaakte goed hebben we ook helemaal niet zoveel. tenzij u graag speakers eet natuurlijk ;-)

Uiteraard zijn er wel reviews en af en toe een blog op diverse sites te vinden die wel echt zijn over ons bedrijf, het zijn er maar een paar. Maar onze ervaring leert dat onze potentiĆ«le klanten meer hebben aan goed adves en s service dan aan een fake review van iemand die nog nooit bij ons is geweest. Snapt u !!

Bovendien zijn blogs alleen maar bedoeld voor een hogere google-ranking en met het SpinTax programma is het makkelijk om een tekst te genereren. Meer dan koekelpuntjes scoren met lovende woordjes hebben deze blogs all over the internet dan ook niet om het lijf. De echte info vind u op onze website en bij de fabrikanten en de merken Pro Audio apparatuur die StrangeWay voert.

En bij vragen of voor advies kunt u altijd ff bellen of e-mailen,  of gewoon ff langskomen voor een bakkie koffie ( Helaas alleen op afspraak voorlopig ) .  Grtx Marck